Pink-Box-ul de august intarziat



Un Pink box intarziat si la propriu si la figurat! Intarziat pentru ca este aproape jumatatea lunii septembrie iar eu m-am trezit sa fac postarea tocmai acum...si intarziat pentru ca , desi am dat comanda pe 1 august am primit cutia pe 29(daca nu ma insel..oricum la sfarsitul lunii)...Dar cel mai tare m-a deranjat faptul ca nu mi se raspundea la emailuri, comentarii ...Mi s-a raspuns destul de tarziu...Am fost destul de nervoasa initial, cu atat mai mult cu cat lunar aceasta cutie roz a sosit dupa multe peripetii...eram hotarata sa nu mai comand luna aceasta insa citind postarea Alexandrei despre pink-box-ul de septembrie( care se presupune ca va fii parfumat) mi-a trecut supararea si am comandat-o imediat....Ce e drept are putere de convingere Alexandra nu gluma!

Acesta este pink-box-ul meu de august, nu are rost sa mai analizez fiecare produs in parte, sigur cunoasteti continutul cutiutei. Tot ce vreau sa va spun este ca sunt incantata de pink-box-ul de luna aceasta, din punctul meu de vedere a fost cea mai reusita cutie de pana acum. Sper sa fiu la fel de incantata si de pink-box-ul de luna aceasta si mai sper eu sa vina mult mai devreme decat luna trecuta!

Voi ce parere aveti despre produsele din pink-box-ul din august?

5 comentarii:

  1. Nu stiu ce sa zic..nu am comandat pana acum nici o editie a acestei cutii si nici nu ma prea atrage conceptul.Sa ne povestesti despre Eucerin...nu pot da zoom asa ca nu stiu ce e..
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana-am primit :lotiune micelara de la Eucerin full size, crema de maini eucerin mostra, mostra crema brunoVassari, plasturi urgo si rimel super drama avon!

      Ștergere
  2. ce dragut, tu ai primit si etichetele alea :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Alexandra, de data aceasta am primit toate produsele intacte...! Stiu ca tu nu ai primit etichetele si iti inteleg supararea...chiar daca nu le foloseai...ele trebuiau sa fie si in cutia ta...

      Ștergere
  3. Da :| eu tot la sfarsitul lunii am primit cutia, dupa multe mail-uri trimise, iar cand in sfarsit a ajuns.. stupoare, lipsea mascara :|. Trimit iarasi email sa le multumesc pentru "seriozitate" .. aa, pai stii, ai un voucher de reducere 50% si punem si mascara daca comanzi in septembrie. Bun, n-am stat mult pe ganduri si-am comandat. Acum.. vai de produsele lunii septembrie. Raspuns la mailul in care le-am reamintit de mascara nu am primit! Asadar astept pana la sfarsitul lunii sa vad cat de seriosi sunt ei...

    RăspundețiȘtergere