Cadouri de Craciun de pe Fungift



Luna cea mai frumoasa din an se apropie cu pasi repezi. Inca din copilarie am iubit luna decembrie, luna cadourilor, luna mosului. Acea luna magica cand totul poate deveni realitate si visurile ni se implinesc. Desi anii au trecut emotia a ramas aceeasi.Inca astept cu nerabdare venirea mosului, pregatirea cadourilor pentru cei mici dar si pentru cei mari, impodobirea bradului de Craciun.

Pentru mine Craciunul inseamna mai mult a oferi decat a primi si sunt foarte bucuroasa atunci cand reusesc sa surprind intr-un mod placut persoanele din jurul meu prin darurile mele. Niciodata nu am pus pret pe cantitate ..intodeauna am apreciat gesturile simple facute din suflet!

In aceasta luna cadourile trebuie sa fie neaparat caracterzistice sarbatorilor...altfel nu ar avea farmec...In cautarea unor cadouri frumoase si interesante am descoperit FunGift.ro, un site unde putem gasi cadouri pentru Craciun!

Inca de la primul clic am descoperit acest minunat ceainic( 49 lei), frumos ambalat intr-o cutita cu fulgi de nea. Mi se pare superb, simplu, deosebit..si cred ca este exact ceea ce vreau sa-mi ofer mie! Pentru ca si eu merit sa ma rasfat nu?De foarte mult timp imi doresc un asemenea set, din pacate nu am nici unul iar acesta este pur si simplu perfect pentru perioada iernii!

Pentru sotul meu, un impatimit al jocurilor in general as alege acest set de carti(10 lei) sub forma de Mos Craciun ! Atat el cat si prietenii nostri vor fi surprinsi intr-un mod foarte placut, sunt sigura de asta!


 In categoria codouri pentru barbati  gasiti foarte multe  idei de cadou interesate si foarte utile cum ar fi de exemplu acest stic sub forma de Mos Craciun de 4 Gb (55 lei) si in felul acesta am imbina utilul cu placutul! Util pentru el si placut pentru noi nu?




 Micuta mea cu siguranta ar fi incantata de clasicul glob de sticla(15 lei) cu mos Craciun in interior si fulgi de zapada.Imi amintesc cat de mult am cautat acum un an un glob asemanator , mi se pare un cadou deosebit pe care il va avea multi ani de acum inainte si de care isi va aminti cu placere cand va creste. Iar atunci, la 18 ani privindu-l va spune:” Globuletul meu de Craciun de la mami..atunci aveam doar 2 anisori..ce repede trece timpul!” 


Un alt cadou minunat ar fi trusa ”Creeaza propria amprenta„ .(29 lei).iar acest cadou ar fi special pentru noi , parintii celei mai minunate copile din univers, iar amprenta manutei ei va atarna pe peretele din camera noatra multi ani de acum inainte cand noi vom fi niste batranei draguti si sensibili iar ea o mare doamna!Este un cadou de suflet care va fi apreciat de orice parinte! 


Pentru mama mea as alege cu siguranta acest set de ornamente de brad din lemn (15 lei)...ea este inebunita dupa ornamente  iar aspectul lor cu siguranta o va incanta!



Pe site puteti descoperi foarte multe produse, toate inedite , pe gustul tuturor. Preturile sunt accesibile iar transportul este gratuit la comenzi mai mari de 50 lei !




Toate aceste produse plus multe altele le puteti descoperi pe situl fungift.ro.

3 comentarii:

  1. wow ... setul pentru ceai este superb. Multumesc pentru site & iddei :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt minunate , am cumparat si eu chestii dragute de la ei anul trecut !
    amprentuta...hmmm...super...ce mi-ar fi placut sa am asa cevaaaa....dar fiica-mea...este deja'...o mare doamna :)
    da sa stii ca eu nu sunt o batranica :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt convinsa ca nu esti o batranica...eu mi-am dorit sa fiu o mamica tanara tocmai datorita acestui lucru: sa fiu tanara cand maria va fi mare...hi hi...pup


      Ștergere