Avon day



A trecut destul de mult timp de cand nu mi-am mai luat ceva de la avon...de ce? Nici eu nu stiu exact..poate pentru ca in ultimul timp mi-am propus sa imi cumpar doar ce am nevoie, poate pentru ca am destule cosmetice...cred ca ar fi singurele motive...pentru ca in liceu imi amintesc ca faceam lunar comenzi la avon, eram destul de multumita de produsele lor, multe dintre ele sunt destul de bune si au si preturi mici. Inca mai cred acest lucru, am cateva produse de la avon pe care le recumpar de fiecare data cand se consuma, am o gama de care pur si simplu sunt indragostita: este vorba despre gama Planet Spa, imi plac toate produsele din aceasta gama, mastile de fata, cremele de corp...toate.. Tocmai de aceea mi-am luat setul se la Planet Spa cu floare de lotus. Miros superb!




Despre gama solution am mai scris pe blog. Singurele creme de fata care mi se potrivesc de la avon sunt cele din aceasta gama...Le-am folosit foarte multi ani fara sa am probleme, nu mi-au provocat iritatii, cosuri etc..In momentul de fata folosesc acest set pentru iarna si sunt foarte multumita !








Produsele Luxe mi-au facut cu ochiul de cand au aparut. Iar Loredana cred ca este perfecta pentru  a reprezenta aceasta gama, denumirea lor fiind perfecta si foarte potrivita cu ambalajul: chiar par niste produse de luxe, au un ambalaj atragator, sclipitor. Am fost placut impresionata de ele in momentul in care le-am primit.

Rujul imi place foarte mult, il port si in zilele foarte geroase si nu imi usuca deloc buzele ba din contra ,le inmoaie, hidratandu-le si protejandu-le.. iar culoarea este una pe placul meu! Un minus ar fi faptul ca nu sunt rezistente la transfer!



Despre pudra nu pot sa spun mare lucru..am primit-o iar a doua zi am dat-o unei prietene...Din pacate sunt  putine nuante disponibile( doar 2)..desi mi-am luat-o pe cea inchisa tot nu mi s-a potrivit ..este mult prea deschisa pentru tenul meu !


Deja am ochit catev produse din catalogul urmator!

Voi ce v-ati mai luat de la avon?






4 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult produsele de la Planet Spa, mai ales cele cu lotus si cele cu minerale din Marea Moarta.

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. am comandat rimelul din gama luxe si e mare dezamagire..voi scrie despre el in curand pe blog..nu e deloc ce m-as fi asteptat

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc produsele Avon si la fel ca si tine sunt indragostita de gama Planet Spa! Din gama Luxe n-am incercat inca nimic dar sincer nu ma prea tenteaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere!

    produsele planet spa cu floare de lotus m-au cucerit si pe mine.

    RăspundețiȘtergere