Remember giveaway :)




Ultima saptamana a fost pentru mine o saptamana grea dar frumoasa....desi nu am mai postat pe blog( am avut mult prea multe emotii pentru a mai putea scrie ceva) am intrat zilnic, v-am citit...La sfarsitul acestei saptamani va fi ziua mea de nastere, am multe de pregatit, sunt prinsa in multe proiecte si cel mai probabil nu voi mai scrie atat de des...Am pregatit pt voi un alt concurs insa pana atunci va invit sa va inscrieti daca nu ati facut-o pana acum la concursul care se afla deja in desfasurare.....Sper sa reusim sa ne mobilizam putin si sa trecem de 100 de inscrieri pt ca sponsorul sa nu prelungeasca concursul..Eu zic ca este un premiu frumos,mie imi place ff mult!

Asa ca ...nu uitati....Inca mai puteti sa va inscrieti aici.

O zi frumoasa va doresc !

3 comentarii: